Witajcie. Oto powód mojej długiej nieobecności na blogu. Kupiłem kolejną hondę z przeznaczeniem na zabawę w KJS! Zabawne bo popularne jajko kupiłem właśnie w święta Wielkanocne więc tematycznie się wszystko zgadza. 5 maja wyleciało wszystko ze środka..
Po wyrzuceniu środka przyszedł czas na czyszczenie środka czyli usuwanie wygłuszeń itp. Najważniejsze jest to że karoseria auta jest bardzo zdrowa i tylko temu kupowałem tą hondę. Po wstępnym oczyszczeniu karoserii przyszedł czas na zabawę z elektryką czyli wyrzucanie wszystkiego co zbędne 🙂
Obecnie tylna część samochodu jest już opanowana z elektryką i kablami. Z przodu też już wyleciały kable od alarmu, głośników itp. Honda czeka teraz na deskę rozdzielczą ponieważ pierwotna była z poduszkami powietrznymi a więc do rajdów średnio się nadawająca. Gdy uporządkowaliśmy tył samochodu i częściowo przód postanowiliśmy, że obspawamy cały środek karoserii.
Moja rajdowa honda civic czeka teraz na mój przypływ gotówki 🙂 Spawy wyszlifowaliśmy oraz są pomalowane już podkładem antykorozyjnym w środku jak i na zewnątrz auta czyli w nadkolach tylnich oraz za tylnim zderzakiem. W trakcie tych wszystkich prac kupiłem już amortyzatory Blinstein B6 oraz hamulce do przodu z zwrotnicami z wersji VTI! Na początku czerwca jest planowane założenie tych części oraz wymiana zepsutych części zawieszenia. Jak więc widzicie działam ostro z hondą co nie oznacza, że rajdów nie śledzę oraz na nie nie jeżdżę ale to postaram się już za chwilę opisać! W piątek rusza już rajd Karkonoski! Wojtek Chuchała niewątpliwie jest faworytem tej imprezy pod warunkiem, że nie będzie oponiarskiej ruletki bo prognostycy pogodowi głoszą deszcze na weekend. Jeśli macie jakieś pytania do budowy hondy albo jakieś ciekawe pomysły zapraszam do komentowania! Droga do pełnego zadowalającego mnie projektu jeszcze długa..
Każdy z nas zetknął się z tematem, zalecam zaznajomienie się z materiałem.
My blog post; serwis ksero gliwice
Witam,
bardzo chętnie zapoznam się z materiałem tylko gdzie go mogę znaleźć ?