Dzień 3 OS 8 Mikkelsen powraca na lidera rajdu a Ogier notuje potężną stratę

Witam w kolejnej odsłonie rajdu Szwecji. Dziś trzeciego dnia rajdu na zawodników czeka aż dziewięć prób o łącznej długości 117,46 km. Plan na dzień dzisiejszy wygląda następująco:

1.Serwis C Hagfors godz. 07:00

2. OS 8 Lesjofors godz. 08:16 (15,00km)

3.OS 9 Fredriksberg godz. 09:28 (18,15km)

4. OS 10 Rammen godz. 10:15 (22,76km)

5. 0S 11 Hagfors Sprint godz. 10:56 ( 1,87km)

6. Serwis D Hagfors godz. 11:37

7. OS 12 Lesjofors 2 godz. 13:08 (15,00km)

8. OS 13 Fredriksberg 2 godz. 14:20 (18,15km)

9.OS 14 Rammen 2 godz. 15:07 (22,76km)

10. OS 15 Hagfors Sprint 2 godz. 15:48 (1,87km)

11. Serwis E Hagfors

12. OS 16 Karlstad OS 2 ( 1,90km)

Odcinek 8 już wystartował i to od razu z mocnym akcentem. Najpierw pojawia się informacja, że Neuville zatrzymał się na odcinku. Potem wyskakuje kolejna informacja, że Ogier także stał co poskutkowało stratą aż 4 minut i spadek z miejsca pierwszego na dwudzieste w generalce. Neuville pojechał próbę raz jeszcze ale nie widać go nadal w wynikach. Co się dzieje?

Robert najważniejsze spokojnie i do celu podobnie jak Michał który awansuje na 15 pozycję w rajdzie a Kubica utrzymuje 11 miejsce, jednak K.Meeke uciekł na 8 miejsce w rajdzie i Robert traci do niego już +25,8 a do H.Solberga, który jest na 10 miejscu zaledwie 0,5s. Cóż za odcinek! Zaczyna się kolejny odcinek OS 9 Fredriksberg ( 18,15km).

OS 8 spowodował niesamowite zmiany w klasyfikacji generalnej rajdu. Na tron lidera awansował Mikkelsen a Latvala, który wykręcił najlepszy czas na tej próbie awansuje na miejsce w rajdzie ze stratą tylko 0,6 do lidera. Trzecie miejsce w rajdzie zdobył Ostberg a czwarte Mikko Hirvonen. Piąte należy do Tanaka, który mam nadzieję że zacznie atakować podium znów! Za chwilę więcej informacji.

Autor: Marlej

Świr na punkcie rajdów samochodowych oraz motoryzacji. Rajdy są dla mnie jak codzienny chleb i gdy nie poczytam choć przez jeden dzień jakiejś nowości rajdowej to choruję. Aktualnie jestem amatorskim pilotem rajdowym oraz zwykłym kierowcom w moim wypieszczonym samochodzie czyli Hondzie Civic VI gen.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *