Kalendarz Rajdowego Pucharu Polski

Rajdowy Puchar Polski podobnie jak RSMP rozpoczyna rajd Arłamów ( 07-08 marzec 2014). RPP składać się będzie z dziewięciu rund:

1. 07-08.03.2014 Rajd Arłamów

 2. 12-13.04.2014 Rajd Świdnicki KRAUSE

 3. 31.05-01.06.2014 Rajd Karkonoski

 4.  20-21.06.2014 Rajd Gdańsk Baltic Cup

 5. 08-09.08.2014 Rajd Rzeszowski

 6. 06-07.09.2014 Rajd Wisły

 7. 26-27.09.2014 Rajd Nadwiślański

 8. 17-18.10.2014 Rajd Dolnośląski

 9. 14-15.11.2014 Rajd Cieszyńska Barbórka

Jeśli chodzi o wyścig zbrojeń w tym cyklu to jakoś tak cicho i spokojnie. Czyżby nikt nie szykował się do zmiany? Wiem, że bracia Szejowie zastanawiają się nad zmianą samochodu z Citroena C2 na Fiestę i deklarują, że chcą przejść do RSMP. Więcej informacji można przeczytać w 149 numerze WRC. Z istotnych informacji podam jeszcze, że braci Szeja nie zobaczymy podczas pierwszej rundy RPP i RSMP.

A co się dzieje z resztą zawodników? Myślę, że więcej informacji podobnie jak w 3 lidze dowiemy się podczas pierwszy rundy czyli już za miesiąc. Mam nadzieję także, że jeśli bracia Szeja wskakują do RSMP to nasi lokalni zawodnicy (SCI Rally) typu Damian Wawrzyczek, Grzegorz Gaś, Jurek Tomaszczyk (chodź tego pana widzę absolutnie tylko w RSMP) Damian Tomala, Zbigniew Cieślar (tego pana także widzę także tylko w RSMP), Bartłomiej Fizia czy Zbigniew Skucha – Cieńciała będą bronić godnie honoru SCI.

Oprócz zawodników z okolic Cieszyna ciekawe co słychać u takich zawodników jak: Mateusz Kubat, Marek Mularczyk, Piotr Halicki, Kacper Wróblewski czy Tomasz Smorawiński oraz Paweł Lesiak (który wystawił swoje Saxo na allegro i kto wie co ma w planach; mam nadzieję, że przynajmniej RPP pełny sezon). Mam nadzieję, że zaczniemy powoli poznawać plany czołowych zawodników do zgarnięcia tytułu w RPP i będziemy zmuszeni czekać do pierwszej rundy RPP aby poznać ich plany a nie daj Boże do drugiej rundy. Tego sobie, Państwu i Wam drodzy zawodnicy i sponsorzy życzę! Do usłyszenia na pewno na początku marca!

Autor: Marlej

Świr na punkcie rajdów samochodowych oraz motoryzacji. Rajdy są dla mnie jak codzienny chleb i gdy nie poczytam choć przez jeden dzień jakiejś nowości rajdowej to choruję. Aktualnie jestem amatorskim pilotem rajdowym oraz zwykłym kierowcom w moim wypieszczonym samochodzie czyli Hondzie Civic VI gen.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *